Laurier achtergrond afbeelding

Verzending en levering

Bekijk hier alle veelgestelde vragen over verzending en levering.
Kijk voor meer informatie bij: bestellen, betalen, plantadvies en nazorginplantserviceretourneren, en garantie.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen door heel Nederland en België,(met uitzondering van de Waddeneilanden). Het maakt niet uit in welke provincie je woont. Doordat we de planten rechtstreeks bij jou thuis leveren, hebben we lage bezorgtarieven en een snelle service.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten hangen af van je orderbedrag:

Deze maand: gratis verzending bij bestellingen boven €300.

  • €0 – €100: €39,95
  • €100 – €300: €19,95 (in heel Nederland*)

Je ontvangt uiterlijk een dag voor levering een e-mail met de bezorgdatum, en tijdvak. We plannen de routes zo efficiënt mogelijk voor jou, ons én het milieu.

Soms werken we met bezorgpartners; Dit doen we om de kosten voor jou laag te houden.

* Uitzondering: Waddeneilanden.

Wat zijn de bezorgkosten voor België?

  • Actie deze maand boven 750.- euro GRATIS verzending.
  • vanaf 0 tot € 750,- € 49,95,-

Je krijgt uiterlijk een dagen voor levering een mail met bezorgdatum. Wij proberen de route zo efficiënt mogelijk te plannen voor jou, voor ons en natuurlijk het milieu.

Is het mogelijk om mijn bestelling te laten inplanten?

Ja, dat kan! Als je bestelling samen boven de €500 is, kun je gebruikmaken van onze inplantservice. Aan de inplantservice zijn kosten verbonden. Plaats al je producten in de winkelmand en klik op Inplantservice. Je ziet dan direct wat het inplanten kost.

Ga in je winkelmand naar Bekijk en bewerk winkelmand, scroll naar beneden en klik op de banner Inplantservice om de prijs te zien. Meer informatie vind je onder ‘Vragen over inplantservice’ of via de link als je zelf wilt planten.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Let op: de chauffeur bezorgt niet verplicht achterom.

Kan ik de producten eerst zien?

Wij zijn een webshop zonder zichtlocatie. Zo kunnen we onze prijzen laag houden. Onze producten komen rechtstreeks van de beste kwekerijen in Nederland.

We leveren A-kwaliteit planten met garantie.
Meer dan 10.000 klanten gingen je al voor!

Kan ik de producten ook afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om de producten af te halen. Wij bezorgen jouw bestelling wel snel en zorgvuldig bij je thuis!

Wordt mijn plant met pot, kluit of losse wortel geleverd?

Van oktober tot en met juni leveren we met kluit, of pot en losse wortel. Van juli t/m september leveren we met pot. Als je een plant in je winkelmand doet, zie je direct of het in pot of met kluit geleverd wordt.

Planten die met kluit komen direct uit de volle grond. Door ze met kluit te leveren wordt hun wortelgestel behouden voor een sterke hergroei. In pot gekweekte planten zijn daarentegen het hele jaar door te planten en slaan meestal sneller aan doordat hun wortels al volledig ontwikkeld zijn.

Wat is jullie levertijd?

In de maanden maart, april en mei leveren we meestal binnen 5 tot 7 werkdagen.

  • Voor zondag 12:00 besteld: meestal dezelfde week in huis.
  • Voor woensdag 17:00 besteld: meestal begin volgende week geleverd.

Vermeld in de winkelmand eventueel de gewenste week van levering (geen vaste dag). Je ontvangt een dag vooraf een e-mail met de bezorgdatum en levertijd van 3 uur!

Waarom hebben jullie 5 tot 7 dagen levertijd?

Pas wanneer je een bestelling plaatst, worden de planten uit de grond gehaald. Dit doen we omdat je zo altijd verse producten krijgt.

Hoe verzenden jullie?

Wij leveren onze planten met een eigen transportservice, soms met Pakket of bezorgpartner.

Wat zijn de kosten voor verzenden?

De kosten voor het verzenden zijn afhankelijk van je orderbedrag, zie verzendkosten.

De leverdatum komt mij niet uit, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur door te reageren op de leveringsmail. Zo kunnen we direct je bestelling en leverstatus inzien.

Tot 48 uur voor levering kunnen we de bezorging uitstellen of producten toevoegen.

Ben je niet thuis? Dan kan de chauffeur de bestelling netjes in de tuin plaatsen.

Is het mogelijk om de planten binnen 1 of 2 dagen te laten bezorgen?

Nee, dat is meestal helaas niet mogelijk, of neem even contact op. We halen de planten pas uit de grond zodra je bestelt. Zo ontvang je altijd verse en gezonde planten van topkwaliteit.

Ik heb geen bevestiging of bezorgmail ontvangen?

Na je bestelling ontvang je altijd een bevestigingsmail. Staat deze niet in je inbox? Controleer dan even je ongewenste e-mail voordat je contact met ons opneemt.

Worden alle artikelen uit mijn bestelling in één keer verstuurd?

We leveren jouw bestelling altijd in één keer, tenzij er een langere levertijd op een product zit. In dat geval nemen we altijd eerst contact met je op, om een tweede afspraak in te plannen.