
Bestellen
Bekijk hier veelgestelde vragen over bestellen.
Kijk voor meer informatie bij: betalen, verzending en levering, plantadvies en nazorg, inplantservice, retourneren en garantie.
Hoe kan ik bestellen?
- Zoek het gewenste product.
- Kies de juiste maat aan de rechterkant. De prijs past zich automatisch aan.
- Selecteer het gewenste aantal en klik op Bestellen om het product toe te voegen aan je winkelmand.
- Ga naar je winkelmand, controleer je bestelling en klik op Bestellen.
- In stap 2 kun je kiezen voor onze inplantservice (vanaf €500,-). Klik daarna op Volgende.
- Vul je gegevens in (stap 3) en klik opnieuw op Volgende.
- Kies je betaalmethode (stap 4) en klik nogmaals op Volgende.
- Controleer in stap 5 je bestelling en klik op Bestellen. Volg daarna de aanwijzingen op je scherm.
Na verzending verwerken we je bestelling. Je ontvangt een bevestigingsmail.
Geven jullie garantie op planten?
Wij geven garantie op onze planten. Omdat het om levende producten gaat die verder groeien onder invloed van verzorging en omgevingsfactoren, kunnen wij geen garantie geven op de groeivorm of verdere ontwikkeling na levering.
Ik ben niet tevreden over een besteld artikel en wil een klacht indienen. Hoe nu te handelen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur door te reageren op de leveringsmail. Zo kunnen we direct je bestelling en leverstatus inzien.
Indien een plant beschadigd is, kun je ons contactformulier invullen en jouw klacht aan ons doorgeven. Geef alsjeblieft zoveel mogelijk details door, zodat we je klacht sneller kunnen verwerken.
Ik heb een verkeerd product besteld. Is het mogelijk om te ruilen of opnieuw te bestellen?
Nee dit is helaas niet altijd mogelijk, omdat het levende planten zijn. Deze vallen niet onder de standaard 14 dagen retourrecht. Neem even contact om naar de mogelijkheden te vragen.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb me bedacht. Kan ik nog annuleren?
Tot 24 uur na bestellen kunnen we de bezorging uitstellen, of annuleren Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op, bij voorkeur door te reageren op de leveringsmail. Zo kunnen we direct je bestelling en leverstatus inzien.
Annuleren na 24 uur na het plaatsen van de order word er 50% van het orderbedrag in rekening gebracht.
Waarom kun je na 24 uur na bestellen je order niet meer kosteloos annuleren?
Dit is omdat onze planten vers uit de grond gehaald en met zorg klaargemaakt voor jouw bestelling. Omdat het om levende producten gaat, is het niet goed voor de gezondheid van de plant om deze eerst uit te steken en daarna weer terug te zetten. Door ons tijdig te informeren bij wijzigingen, kunnen we ervoor zorgen dat de planten in optimale conditie blijven en we helpen samen om verspilling te voorkomen.
Mijn bestelling is al geplaatst, maar ik wil nog een artikel toevoegen. Is dit mogelijk?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Meestal tot 48 uur voor transport kun je nog artikelen toevoegen aan je bestelling.
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling juist geplaatst is?
Kort nadat je jouw bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail van ons met daarin de bevestiging van jouw bestelnummer en jouw besteloverzicht. Controleer ook je spam als hem niet in je inbox ontvangt.

